Chanelles Vardag

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Camilla - 12 februari 2011 16:02

Jag blir så full i skratt när jag ska göra något med Chanelle.

Hon har ju inte fått göra mycket på slutet, så givetvis när vi väl gör något så maxar hon verkligen buset till 120 % !

JIPPI !

Jag tog ut henne och longerade lite häromdagen och ville endast ha henne i skritt, men hon tyckte att hon behövde latja av sig så det gjorde hon.

Jag kan inte annat än att skratta.

Hon sprang som ett tok och när hon väl började inse att det va lite jobbigt saktade hon av och tog allt med ro.

Jag har i alla fall kommit fram till att ont det har hon då ICKE !


  

Jag älskar verkligen denna lilla tös.

Hon har ett humör som svajjar helt otroligt mycket.

Hon är ett sto.

Hon är envis.

Hon är vacker.

Hon är MIN !

 

"Den som säger att lycka inte kan köpas för pengar har aldrig ägt en häst "

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om Chanelles träning och vardag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Chanelles Träning


Ovido - Quiz & Flashcards