Chanelles Vardag

Alla inlägg under mars 2011

Av Camilla - 25 mars 2011 20:51

Ja nu äntligen kan man se ljuset på denna vinter.

Varmare ute, ljusare och snön är på väg bort.

ÄNTLIGEN !

Det enda som är fel just nu är att det är isigt överallt !


Här kommer lite kort på Chanelles hem :)

     

Av Camilla - 14 mars 2011 19:23

Nu går vi mot ljusare tider.

Snön verkar inte vilja ge med sig, men snart så har den nog inget val.

Det är isigt och inte alls något hästvänligt väder.

Jag längtar till att få komma igång med Chanelle.


Jag älskar att se henne nu.

Glad och tjock :P

Tjockleken på damen skulle jag kunna vara utan,

men att se henne lycklig är det som värmer bäst i hjärtat.

Dessutom är vi i pälsfällartider

och snacka om att hästar kan se helt misskötta ut nu.

Men åter till att det är hästar och det viktigaste

tycker jag är att dom få vara just häst.

Det kan jag lova att Chanelle lever upp till :)

Spelar ingen roll hur mycket man borstar och sliter i pälsen

så finns det minst lika mycket mer som kommer fram.

Hon njuter av varje borsttag :)


I veckan ska jag ta med mig kameran och fixa lite mer kort.


  

Presentation


En blogg om Chanelles träning och vardag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Chanelles Träning


Ovido - Quiz & Flashcards